Vierde kwartaal: Online Assistants

Vierde kwartaal: Online Assistants

Starters zijn de ondernemers van de toekomst. Vaak kan deze doelgroep wel een steuntje in de rug gebruiken. Daarom organiseert Rabobank Oost Betuwe in 2017 de verkiezing Starter van het Jaar 2017. Dit jaar wordt er elk kwartaal één starter genomineerd en ‘in de Spotlight’ gezet. Deze onderscheidt zich van andere starters door bijvoorbeeld innovatie. De vier genomineerden dingen vervolgens aan het begin van 2018 mee naar de titel Starter van het Jaar 2017. En uiteraard mag iedereen weer een stem uitbrengen op zijn of haar favoriete starter!

Lokaal ondernemen

Onder de ‘Starter van het kwartaal’ verstaan wij een veelbelovende en professionele ondernemer met ambitie. Daarbij is het enorm belangrijk dat de onderneming in de gemeenten Lingewaard en/of Overbetuwe actief is. ‘Wij geloven in zelfstandig ondernemerschap. Dat is het fundament van onze coöperatieve organisatie’, zegt Arjan Kruisselbrink, directeur Bedrijven. ‘Startende ondernemers zijn de ondernemers van de toekomst. Met een campagne als deze hopen wij hen een vliegende start te geven.’

Ook in het vierde kwartaal van 2017 nomineert Rabobank Oost Betuwe weer een ondernemer voor de titel ‘Starter van het Jaar 2017’. De laatste genomineerden voor 2017 zijn Daniël Kruis en Jonas Aalders van Online Assistants uit Elst.
‘U richt zich op het ondernemen, wij helpen u met uw online markteting’. Met deze belofte helpen Daniel Kruis en Jonas Aalders sinds een jaar andere ondernemers. Maar ook voor hulp bij de vindbaarheid op het internet en het ontwikkelen van een website kan men bij het online marketingbureau terecht. “De website is vaak een eerste indruk, en die is cruciaal voor elk bedrijf”, vertelt Daniël. “Maar eigenlijk helpen wij met alle online diensten die je nodig hebt!”

“We vinden het belangrijk om ons te blijven oriënteren op de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online marketing.”vertelt Jonas. “Het is belangrijk voor onze klanten dat wij hen de nieuwste tools aanbieden. De klant staat daarom écht centraal: één aanspreekpunt die 24 uur per dag bereikbaar is, duidelijke rapportages van de werkzaamheden en natuurlijk goede service en kwaliteit. We maken er een sport van onze klanten tevreden te stellen én te houden!”

Daniël en Jonas reageerden enthousiast toen onderzoekscoördinator Joep van Hoek hen opzocht:
“Het is een mooie waardering voor een stel jonge honden als wij. We zijn dus goed op weg!”


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *